środa, 2 lutego 2011

Buty

Dzisiaj spędziłam dokładnie kilka godzin przeszukując internet aby znaleźć takie jedne buty, które upatrzyłam już jakiś czas temu. Niestety dzisiaj nic z tego ... może jutro je znajdę ; ). Mam trudność z szukaniem ponieważ nie pamiętam projektanta. Tak, tutaj jest własnie największy kłopot bo jest wiele bardzo podobnych butów ale nie ma to jednak jak oryginał.
Natomiast przed chwilą ujrzałam kolekcje Christiana Louboutin'a. Powiem, że niczym szczególnym nie zwróciły na mnie uwagi. Chociaż przyznam, że te niebieskie są genialne ; ).
 Co wy sądzicie? Które najładniejsze?
Pozdrawiam, Nany ♥ 

2 komentarze:

  1. 1,7,8 :)
    Mam pytanie, używasz blog mobile ?? Dziala to w Polsce w ogole?;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba te niebieskie i niebieskie buty z białymi kropkami :))

    OdpowiedzUsuń